Семплінг, подарунок за покупку

Семплінг – розповсюдження товару (пробників) безкоштовно або як бонус до покупки. Дає можливість практично ознайомитися з товаром. Від дегустації відрізняється тим, що товар запечатаний: період акції не обмежений у часі, клієнт може використати пробник, коли йому буде зручно..


Семплінг як спосіб просування товару

Переваги семплінгу:

  • максимально звужує коло цільової аудиторії, підвищуючи результативність акції;
  • дозволяє візуально ознайомитись із товаром;
  • можливість випробувати товар у зручний час та зручній обстановці.

Вартість роботи промоутерів для проведення подарункових акцій та роздачі пробників у Києві – від 160грн/година

grn-chas

цена-заказать-полоса

в стоимость входит:

  • година роботи промоутера
    фотозвіт

zakaz-200

Проведення семплінгу: основні прийоми залучення клієнтів

Для досягнення мети (збільшення продажів) рекомендуємо дотримуватись наступних рекомендацій:

  • безкоштовні зразки та пробники слід поширювати у місцях проведення дозвілля, де людина має час ознайомитися з продуктом: кафе, парки, ТРЦ, місця очікування;
  • роздача зразків має супроводжуватись інформаційним матеріалом (флаєр, візитка, листівка), що розповідає про продукт;
  • роздача зразків продукції довіряється привітним, щирим, що сприяє собі промоутерам, які глибоко розуміються на запропонованому товарі

Проведення промо заходу Подарунок за покупку.

Подарункові акції є різновидом акції. Подарункові акції відносяться до методів, що стимулюють покупку (подарунок за покупку, миттєва лотерея, вікторини). В основі цього методу лежить принцип дарування подарунка або розіграшу призів (наприклад, серед покупців продукції цього бренду).

 Concept Plus пропонує недороге проведення семплінгу та рекомендує також скористатися послугами друку рекламно-інформаційних матеріалів будь-якого типу та формату, додатковими послугами проведення промо акцій, у тому числі з використанням флагомахів або промоутерів з гучномовцями.

Concept Plus – ми знаємо, як організувати промо акцію так, щоб вона запам’яталася!