Семплінг, подарунок за покупку
Семплінг – розповсюдження товару (пробників) безкоштовно або як бонус до покупки. Дає можливість практично ознайомитися з товаром. Від дегустації відрізняється тим, що товар запечатаний: період акції не обмежений у часі, клієнт може використати пробник, коли йому буде зручно..
Семплінг як спосіб просування товару
Переваги семплінгу:
- максимально звужує коло цільової аудиторії, підвищуючи результативність акції;
- дозволяє візуально ознайомитись із товаром;
- можливість випробувати товар у зручний час та зручній обстановці.
Вартість роботи промоутерів для проведення подарункових акцій та роздачі пробників у Києві – від 160грн/година
в стоимость входит:
- година роботи промоутера
фотозвіт
Проведення семплінгу: основні прийоми залучення клієнтів
Для досягнення мети (збільшення продажів) рекомендуємо дотримуватись наступних рекомендацій:
- безкоштовні зразки та пробники слід поширювати у місцях проведення дозвілля, де людина має час ознайомитися з продуктом: кафе, парки, ТРЦ, місця очікування;
- роздача зразків має супроводжуватись інформаційним матеріалом (флаєр, візитка, листівка), що розповідає про продукт;
- роздача зразків продукції довіряється привітним, щирим, що сприяє собі промоутерам, які глибоко розуміються на запропонованому товарі
Проведення промо заходу Подарунок за покупку.
Подарункові акції є різновидом акції. Подарункові акції відносяться до методів, що стимулюють покупку (подарунок за покупку, миттєва лотерея, вікторини). В основі цього методу лежить принцип дарування подарунка або розіграшу призів (наприклад, серед покупців продукції цього бренду).
Concept Plus пропонує недороге проведення семплінгу та рекомендує також скористатися послугами друку рекламно-інформаційних матеріалів будь-якого типу та формату, додатковими послугами проведення промо акцій, у тому числі з використанням флагомахів або промоутерів з гучномовцями.
Concept Plus – ми знаємо, як організувати промо акцію так, щоб вона запам’яталася!