Проведення дегустації у магазині.

З величезного вибору пропонованих товарів все складніше та складніше вибрати покупцеві бажаний продукт. Звичайно кожен прагне зробити оптимальну для себе покупку. У кожному ціновому сегменті є мінімум дві – три пропозиції, і вибрати те, що найбільше до смаку, складне завдання. Найчастіше доводиться керуватися враженнями від зовнішнього вигляду товару, або соковитістю і гармонійністю наклеєної картинки. Але вибір за намальованою картинкою – це надто самооманливе. Найчастіше доводиться керуватися методом «я вже це купував – нормально/перевірено».

Картинка проведение дегустации Киев

Через такий метод вибору покупців, виробникам прорекламувати новий товар стає все складніше і складніше, адже люди стали менш навіюваними і звикли перевіряти, перш ніж купувати. Виникає питання, а як же домогтися тієї самої довіри? Кожна людина схильна довіряти насамперед своїм відчуттям, що є природним процесом, за словами психологів.

Можливо, завдяки цьому і виникла така маркетингова стратегія стимулювання збуту як проведення дегустації.

Що ми знаємо про це? Дегустація – це не що інше, як промо-акція, яка дає можливість ознайомитися, спробувати, доторкнутися до продукту, який рекламується, причому абсолютно безкоштовно. Це додатковий інструмент для просування вашого товару для певної цільової аудиторії. Проведення такої промо-акції варто сприймати як передусім інвестицію в імідж підприємства та його торгову марку.


Ефективність підтверджена багатьма рекламними агентствами, адже після дегустації продукту у потенційного покупця формується власна, а не нав’язана думка інших.

Зазвичай проведенням дегустації в Києві займаються рекламні агенції, але не всі можуть правильно побудувати концепцію проведення цього заходу. У цій справі є купа нюансів, яких слід дотримуватись. Рекламна агенція Concept Plus знає всі ці нюанси і вже протягом довгих років співпрацює з багатьма компаніями, які довіряють та продовжують замовляти таку послугу.

Ми залучаємо до роботи лише добре підготовлених промоутерів, які завжди товариські, активні та доброзичливі, адже це запорука того, що продукт запам’ятається покупцеві. Усі промоутери обов’язково проходять необхідний інструктаж та підготовку, мають при собі санітарну книжку та відповідають усім санітарним нормам. У нас можливе стимулювання продажів із будь-яким продуктом. У нас, можливо, все! Віддаючи перевагу нам, ви можете бути повністю впевнені, що ваша рекламна кампанія в надійних руках.